HR Biznis Partner/ka za maloprodaju

HR Biznis Partner/ka za maloprodaju

  • Beograd, Jurija Gagarina br. 14
  • StrukovneStudije
  • Stalni posao
  • Ljudski resursi
  • Maxi

Tražimo

  • Timski rad
  • Građenje odnosa
  • Analitičnost
  • Orijentisanost na rešavanje problema

Zašto Ahold Delhaize Serbia?

  • Employees T
  • 50,000 evra Banci hrane Beograd <br><p>za nabavku vozila koja će direktno dostavljati hranu udruženjima.</p>
  • ŽIVI PUNIM SRCEM <br> Kultura brižnosti, dobri međuljudski odnosi i inkluzivnost

HR Biznis Partner/ka za maloprodaju

Delhaize Serbia je pravo mesto za ljude koji su strastveni u onome što rade i koji to rade dobro. Naši zaposleni imaju integritet, smeli su i odgovorni, svesni jedinstvene vrednosti koju oni imaju u zajednici u kojoj živimo. Upravo su oni lica naše kompanije pred našim kupcima i potencijalnim novim kolegama.

 

Kao najveći privatni poslodavac u zemlji, konstantno smo u potrazi za sjajnim ljudima koji će se pridružiti našem raznolikom timu i pružamo mogućnosti koje obuhvataju širok spektar oblasti uključujući: proizvodnju, logistiku, finansije, IT, prodaju, kvalitet, HR i još mnogo toga.

U Delhaize Serbia svaki dan je drugačiji i predstavlja novu priliku. Ako ste prilagodljivi, ambiciozni i timski igrač, sa izraženom željom da živote ljudi u našem društvu učinite boljim, Delhaize Serbia je pravo mesto za Vaše napredovanje i karijerni razvoj.

 

Za naš tim u sektoru ljudskih resursa, tražimo iskusnog HR Biznis Partnera/ku koji/a će koordinirati zapošljavanje i selekciju u maloprodajnim objektima, upravljati razvojem talenata, kao i pružiti stratešku podršku menadžmentu u postizanju poslovnih ciljeva kroz efikasno upravljanje ljudskim resursima.

 

Opis posla:

  • Koordinacija zapošljavanja i selekcije za maloprodajne objekte, u saradnji sa sektorom operacija, uključujući pružanje informacija karijernom centru o potrebama za FTEs (Full-Time Equivalents).
  • Sprovođenje aktivnosti za zadržavanje zaposlenih, analiza fluktuacije, obavljanje izlaznih intervjua i kreiranje akcijskih planova za smanjenje fluktuacije.
  • Upravljanje talentima – identifikacija zaposlenih sa potencijalom za napredovanje, praćenje njihovog razvoja i priprema za nove pozicije prema planu karijere.
  • Pružanje podrške menadžerima u upravljanju učinkom i talentima, identifikacija razvojnih potreba i predlaganje odgovarajućih razvojnih programa.
  • Analiza rezultata AES anketa, kreiranje akcijskih planova za poboljšanje radne klime i posvećenosti zaposlenih.
  • Pružanje strateške podrške biznisu u postizanju ciljeva, praćenje KPI i predlaganje mera za poboljšanje performansi prodavnica.
  • Aktivno učešće u implementaciji DEI (Diversity, Equity, Inclusion) inicijativa i ostvarivanje ciljeva vezanih za inkluziju u radnom okruženju.
  • Učešće u projektima za unapređenje procesa i uslova rada u maloprodaji, sa fokusom na poboljšanje operativnih procesa.
  • Posredovanje u disciplinskim slučajevima i savetovanje o primeni radnog zakonodavstva u saradnji sa pravnim sektorom.

 

Šta očekujemo od vas:

  • Relevantno iskustvo u oblasti HR-a, upravljanja talentima ili maloprodaji, posebno u upravljanju zapošljavanjem, fluktuacijom i razvojem zaposlenih.
  • Izražene analitičke veštine i sposobnost za implementaciju strategija za poboljšanje radne klime i poslovnih performansi.
  • Sposobnost da efikasno komunicirate i sarađujete sa menadžerima i zaposlenima na svim nivoima.
  • Iskustvo u implementaciji inicijativa vezanih za inkluziju i raznolikost (DEI).
  • Obrazovanje: VI stepen stručne spreme (poželjno u oblasti psihologije, menadžmenta ili srodnim oblastima).
  • Poznavanje radnog zakonodavstva i iskustvo u rešavanju disciplinskih pitanja.
  • Vozačka dozvola je obavezna (terenski rad po celoj Srbiji 2 puta nedeljno)

 

Šta vam nudimo:

  • Hibridni rad
  • Priliku za profesionalni razvoj i napredovanje 
  • Benefit kartica sa popustima u svim Maxi, Mega Maxi Shop&Go prodavnicama i u mnogim drugim industrijama.
  • Benefit kartica takođe pruža mogućnost ostvarivanja popusta do 50% za različite kategorije kod eksternih saradnika iz oblasti zdravlja, pozorišta, bankarstva i osiguranja, knjižara, sporta i fitnesa, odmora i putovanja, mode i lepote, tehničke robe, restorana i kafića, dečijeg kutka, zabave i mnogih drugih
  • Najmanje 26 dana godišnjeg odmora i fleksibilno radno vreme.
  • Priliku da budete deo tima koji oblikuje radnu klimu i učestvuje u važnim projektima za unapređenje poslovanja.

 

Ako ste posvećeni razvoju zaposlenih, praćenju potreba za zapošljavanjem i pružanju HR podrške u maloprodaji, prijavite se i postanite deo zajednice koja raste i uspeva!

 

Prijave primamo do 20.01.2025.

Radujemo se Vašoj prijavi na https://karijera.delhaizeserbia.rs/otvorene-pozicije.

 

Svaki naš zaposleni je tretiran pravično, sa poštovanjem i dostojanstvom.

Pružamo jednake mogućnosti i posvećeni smo zapošljavanju, osposobljavanju, nagrađivanju i promovisanju osoba u skladu sa njihovim individualnim talenatima i sposobnostima. Prihvatamo raznolikost i jednake mogućnosti su usmerene na sve zaposlene i buduće zaposlene bez obzira na rasu, boju, pol, veru, godine, poreklo, porodični status, status veterana, seksualnu orijentaciju, invaliditet ili bilo koji drugi kriterijum zabranjen važećim saveznim, državnim, lokalnim ili međunarodnim zakonima.

Pročitaj sve o radnoj poziciji

Šta je sledeće?

1
Test ličnosti i opštih sposobnosti

Postajemo nestrpljivi da te upoznamo, ali pre toga biće potrebno da uradiš testove ličnosti i opštih sposobnosti. Testovi nisu teški, a nama pomažu da formiramo nešto dublji utisak o tvojim veštinama. Dodatni testovi zavisi od pozicije za koju se prijavljuješ. Ukoliko uspešno prođeš ovaj krug, sledi upoznavanje i razgovor sa našim kolegama iz HR-a.

2
Upoznavanje

Ovo je „tvoje“ vreme! Želimo da bolje upoznamo tebe kao osobu i očekujemo da budeš iskren/a, otvoren/a, motivisan/a i da nam pokažeš ko si i na koji način možeš da doprineseš kao član/ica našeg tima. Sa druge strane, radujemo se da sa tobom podelimo dodatne informacije o samoj poziciji i timu za koji apliciraš, te prenesemo energiju koja pokreće našu kompaniju, predstavimo našu kulturu i vrednosti.

3
Tvoj potencijalni tim

Tvoj budući tim! Na finalnom razgovoru, imaćeš priliku da razgovaraš i da se bliže upoznaš sa kolegama sa kojima ćeš sarađivati i sa kolegama koji će voditi tvoj tim. Tada razgovaramo malo više o tvojim znanjima, iskustvu i načinu na koji razmišljaš. Ukoliko imaš dodatna pitanja ili nejasnoće, ovo je prava prilika da saznaš sve odgovore!

4
Donošenje lepih vesti

Ako nakon razgovora odlučimo da postaneš deo našeg tima, naši regruteri će te ponovo pozvati, saopštiti ti lepe vesti i predstaviti ponudu i benefite koje naša kompanija pruža.

5
Postaješ deo Delez Srbija tima!

Dobro došao/la u Delez Srbija tim, tim koji kreira budućnost kupovine!
#TuJedniZaDruge

Imate još pitanja?

Get in touch with:

Tijana Vasiljević

Tijana Vasiljević

Specijalistkinja za akviziciju talenata za službu podrške


Pošalji mi poruku

Zainteresovani? Pošaljite nam svoju prijavu!

Dopada ti se Delez Srbija?

Pogledaj otvorene pozicije i pronađi svoje mesto među nama!