Mi smo otvoreni ka dobrom

Čim si na ovoj stranici, verovatno se pitaš zašto kažemo da smo Otvoreni ka dobrom. Evo zašto:


Biti dobar oslonac kupcima i zajednici znači biti stabilan, brižan i udružen. Biti otvoren. Baš takav je MAXI tim.
Do toga smo došli igrajući najveću društvenu igru pod nazivom "Otvoreni ka dobrom", tokom koje smo ispisali nove stranice naše zajedničke priče! Sa neverovatnih 5.500 kolega iz prodavnica, Distributivnog centra, Internet prodaje i Službe podrške , ova interaktivna avantura povezala nas je kao nikada do sada. Upoznali smo se sa našom bogatom istorijom, podsetili se svoje svrhe, vrednosti i ciljeva, ali i svega onoga što kao kompanija radimo. Bili smo otvoreni ka sebi, otvoreni jedni prema drugima, kao i otvoreni ka našim kupcima i zajednici. 
Ova igra nije bila samo zabava - bila je putovanje ka boljem razumevanju i jačem timskom duhu. Brojke na vizualu govore o veličini i značaju ovog projekta za sve naše ljude koji su se zahvaljući njemu dodatno zbližili, ma gde u našoj kompaniji radili. Smehom, zajedničkim izazovima i takmičenjem gde su svi pobednici, stvorili smo nezaboravne uspomene i ojačali naše vrednosti. Svaki član našeg tima osetio je pripadnost nečemu većem, nečemu što inspiriše i motiviše. Kroz "Otvoreni ka dobrom", postali smo bolji saradnici i prijatelji, što je povećalo našu efikasnost i zadovoljstvo na radnom mestu. 
"Otvoreni ka dobrom" imao je za cilj i da donese dobro našim kupcima i zajednici. Sa zadovoljnijim i motivisanijim zaposlenima, bolji smo za sebe, ali i naše kupce i komšije. 
Zato smo mi otvoreni ka dobrom – životu, timskom radu, druženju, raspoloženju, poslovanju. Otvoreni smo ka dobrom, jer dobro se dobrim vraća.

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia