Koordinator kontakt centra m/ž

Tražimo

  • Orijentisanost na ispunjenje ciljeva
  • Pozitivan stav
  • Orijentisanost na klijente
  • Timski rad
  • Izražene liderske veštine
  • Građenje odnosa
  • Orijentisanost na rešavanje problema
  • Orijentisanost na uslugu
  • Sklonost ka novim tehnologijama
  • Visok fokus na kvalitet

Zašto Ahold Delhaize Serbia?

  • Great colleagues T
  • "Tanjir po tanjir" <br><p>Kompanija je u februaru 2021. godine lansirala prvu digitalnu platformu za donaciju hrane u Srbiji „Tanjir po tanjir“, koja je rađena u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP)</p>
  • Career opportunities T

Koordinator kontakt centra m/ž

Rad sa nama

 

Delhaize Serbia je pravo mesto za ljude koji su strastveni u onome što rade i koji to rade dobro. Naši zaposleni imaju integritet, smeli su i odgovorni, svesni jedinstvene vrednosti koju oni imaju u zajednici u kojoj živimo. Upravo su oni lica naše kompanije pred našim kupcima i potencijalnim novim kolegama.

 

Kao najveći privatni poslodavac u zemlji, konstantno smo u potrazi za sjajnim ljudima koji će se pridružiti našem raznolikom timu i pružamo mogućnosti koje obuhvataju širok spektar oblasti uključujući: proizvodnju, logistiku, finansije, IT, prodaju, kvalitet, HR i još mnogo toga.

U Delhaize Serbia svaki dan je drugačiji i predstavlja novu priliku. Ako ste prilagodljivi, ambiciozni i timski igrač, sa izraženom željom da živote ljudi u našem društvu učinite boljim, Delhaize Serbia je pravo mesto za Vaše napredovanje i karijerni razvoj.

Naš koordinator kontakt centra u internet prodaji:

 

1. Organizuje dnevne aktivnosti i raspored rada operatera u Call Centru
2. Prati aktivnosti operatera u Call Centru i postizanje postavljenih ciljeva
3. Sprovodi obuke i reobuke zaposlenih operatera u Call Centru
4. Analizira timske i pojedinačne rezultate operatera u Call Centru
5. Prati i analizira nivo usluge prema kupcima Internet prodaje i učestvuje u podizanju zadovoljstva kupaca
6. Prosleđuje specifične zahteve kupaca odeljenju nabavke i transporta u cilju podizanja kvaliteta usluge
7. Odgovoran je za redovno kontaktiranje kupaca u vezi rešavanja i evidencije prijavljenih reklamacija
8. Odgovoran je za rešavanje reklamacija vezanih za tehničke proizvode kao i za kontakt sa servisima
9. Prati web sajt i prosleđuje odeljenju nabavke i CM sve nepravilnosti u vezi sa informacijama na sajtu
10. Kreira u sistemu tikete koji se odnose na nepravilnosti prijavljene od strane kupaca

 

 I poseduje:

Stepen stručne spreme: IV stepen

Vrsta stručne spreme: Ekonomska i druga

Vaša prijava

 

U Delhaize Serbia naši zaposleni su naša prednost broj jedan, najveći kapital koji nam omogućuje da uvek budemo bolji i uspešno realizujemo naše strateške ciljeve. Ukoliko ste zainteresovani da postanete karika našeg neraskidivog lanca uspeha, pošaljite nam svoju biografiju.

 

Radujemo se Vašoj prijavi na https://karijera.delhaizeserbia.rs/otvorene-pozicije.

 

Svaki naš zaposleni je tretiran pravično, sa poštovanjem i dostojanstvom.

Pružamo jednake mogućnosti i posvećeni smo zapošljavanju, osposobljavanju, nagrađivanju i promovisanju osoba u skladu sa njihovim individualnim talenatima i sposobnostima. Prihvatamo raznolikost i jednake mogućnosti su usmerene na sve zaposlene i buduće zaposlene bez obzira na rasu, boju, pol, veru, godine, poreklo, porodični status, status veterana, seksualnu orijentaciju, invaliditet ili bilo koji drugi kriterijum zabranjen važećim saveznim, državnim, lokalnim ili međunarodnim zakonima

Pročitaj sve o radnoj poziciji

Šta je sledeće?

1
Test ličnosti i opštih sposobnosti

Postajemo nestrpljivi da te upoznamo, ali pre toga biće potrebno da uradiš testove ličnosti i opštih sposobnosti. Testovi nisu teški, a nama pomažu da formiramo nešto dublji utisak o tvojim veštinama. Dodatni testovi zavisi od pozicije za koju se prijavljuješ. Ukoliko uspešno prođeš ovaj krug, sledi upoznavanje i razgovor sa našim kolegama iz HR-a.

2
Upoznavanje

Ovo je „tvoje“ vreme! Želimo da bolje upoznamo tebe kao osobu i očekujemo da budeš iskren/a, otvoren/a, motivisan/a i da nam pokažeš ko si i na koji način možeš da doprineseš kao član/ica našeg tima. Sa druge strane, radujemo se da sa tobom podelimo dodatne informacije o samoj poziciji i timu za koji apliciraš, te prenesemo energiju koja pokreće našu kompaniju, predstavimo našu kulturu i vrednosti.

3
Tvoj potencijalni tim

Tvoj budući tim! Na finalnom razgovoru, imaćeš priliku da razgovaraš i da se bliže upoznaš sa kolegama sa kojima ćeš sarađivati i sa kolegama koji će voditi tvoj tim. Tada razgovaramo malo više o tvojim znanjima, iskustvu i načinu na koji razmišljaš. Ukoliko imaš dodatna pitanja ili nejasnoće, ovo je prava prilika da saznaš sve odgovore!

4
Donošenje lepih vesti

Ako nakon razgovora odlučimo da postaneš deo našeg tima, naši regruteri će te ponovo pozvati, saopštiti ti lepe vesti i predstaviti ponudu i benefite koje naša kompanija pruža.

5
Postaješ deo Delez Srbija tima!

Dobro došao/la u Delez Srbija tim, tim koji kreira budućnost kupovine!
#TuJedniZaDruge

Imate još pitanja?

Get in touch with:

Zainteresovani? Pošaljite nam svoju prijavu!

Dopada ti se Delez Srbija?

Pogledaj otvorene pozicije i pronađi svoje mesto među nama!

United States The Netherlands Belgium Greece Serbia Czech Republic Romania Portugal Indonesia