Projekt menadžer/ka za razvoj brenda i formata

Projekt menadžer/ka za razvoj brenda i formata

  • Beograd, Jurija Gagarina br. 14
  • OsnovneStudije
  • Stalni posao
  • Marketing
  • format & komunikacije

Tražimo

  • Orijentisanost na ispunjenje ciljeva
  • Pozitivan stav
  • Timski rad
  • Timski igrač
  • Energičnost
  • Izražene liderske veštine
  • Analitičnost
  • Odlične analitičke veštine

Zašto Ahold Delhaize Serbia?

  • Career opportunities T
  • NASTAVI DA RASTEŠ <br> Raznovrsne prilike, mentorstvo i kontinuirani razvoj
  • 50,000 evra Banci hrane Beograd <br><p>za nabavku vozila koja će direktno dostavljati hranu udruženjima.</p>

Projekt menadžer/ka za razvoj brenda i formata

Rad sa nama

 

Delhaize Serbia je pravo mesto za ljude koji su strastveni u onome što rade i koji to rade dobro. Naši zaposleni imaju integritet, smeli su i odgovorni, svesni jedinstvene vrednosti koju oni imaju u zajednici u kojoj živimo. Upravo su oni lica naše kompanije pred našim kupcima i potencijalnim novim kolegama.

 

Kao najveći privatni poslodavac u zemlji, konstantno smo u potrazi za sjajnim ljudima koji će se pridružiti našem raznolikom timu i pružamo mogućnosti koje obuhvataju širok spektar oblasti uključujući: proizvodnju, logistiku, finansije, IT, prodaju, kvalitet, HR i još mnogo toga.

U Delhaize Serbia svaki dan je drugačiji i predstavlja novu priliku. Ako ste prilagodljivi, ambiciozni i timski igrač, sa izraženom željom da živote ljudi u našem društvu učinite boljim, Delhaize Serbia je pravo mesto za Vaše napredovanje i karijerni razvoj.

Opis posla:

 

  • Upravlja okvirom Projekta:
    • Razvija strukturirani pristup za upravljanje projektima, uključujući aktivno uključivanje različitih zainteresovanih strana
    • Pomaže u jasnom definisanju uloga, odgovornosti i procesa donošenja odluka za sve uključene strane
  • Prati ključne Projekte:
    • Prati rokove ključnih projekata za formate Maxi, Shop&Go, Mega Maxi, obezbeđujući međusektorsku koordinaciju
    • Aktivno se angažuje u postizanju definisanih ciljeva projekata
  • Planira i upravlja resursima:
    • Odgovoran je za planiranje aktivnosti i resursa neophodnih za realizaciju projekata
    • Organizuje projektne timove i efikasno upravlja rokovima
  • Učestvuje u postavljanju KPI-jeva i upravljanju rizicima:
    • Definiše i prati ključne pokazatelje performansi (KPI) za svaki projekat
    • Analizira i upravlja potencijalnim rizicima i kašnjenjima kako bi osigurao ostvarivanje ciljeva
  • Efikasno upravlja vremenom i troškovima u okviru projekta, osiguravajući optimizaciju resursa
  • Priprema redovna izveštavanja o napretku projekata. Prikuplja neophodnu dokumentaciju za uspešnu realizaciju projekata
  • Zadužen je za kreiranje temeljne baze procesa i znanja nakon završetka projekata radi unapređenja budućih inicijativa
  • Aktivno prati i primenjuje najbolje prakse i alate iz oblasti upravljanja projektima kako bi se osigurala kontinuirana efikasnost i unapređenje procesa

 

I poseduje:

 

  • VI ili VII stepen stručne spreme (Ekonomski, FON, biznis i drugo)
  • Minimum 3 godine radnog iskustva na istim ili sličnim pozicijama
  • Obavezno poznavanje engleskog jezika
  • Obavezno poznavanje rada u MS OFFICE
     

Vaša prijava

 

U Delhaize Serbia naši zaposleni su naša prednost broj jedan, najveći kapital koji nam omogućuje da uvek budemo bolji i uspešno realizujemo naše strateške ciljeve. Ukoliko ste zainteresovani da postanete karika našeg neraskidivog lanca uspeha, pošaljite nam svoju biografiju.

 

Radujemo se Vašoj prijavi na https://karijera.delhaizeserbia.rs/otvorene-pozicije.

 

Svaki naš zaposleni je tretiran pravično, sa poštovanjem i dostojanstvom.

Pružamo jednake mogućnosti i posvećeni smo zapošljavanju, osposobljavanju, nagrađivanju i promovisanju osoba u skladu sa njihovim individualnim talenatima i sposobnostima. Prihvatamo raznolikost i jednake mogućnosti su usmerene na sve zaposlene i buduće zaposlene bez obzira na rasu, boju, pol, veru, godine, poreklo, porodični status, status veterana, seksualnu orijentaciju, invaliditet ili bilo koji drugi kriterijum zabranjen važećim saveznim, državnim, lokalnim ili međunarodnim zakonima

Pročitaj sve o radnoj poziciji

Šta je sledeće?

1
Test ličnosti i opštih sposobnosti

Postajemo nestrpljivi da te upoznamo, ali pre toga biće potrebno da uradiš testove ličnosti i opštih sposobnosti. Testovi nisu teški, a nama pomažu da formiramo nešto dublji utisak o tvojim veštinama. Engleski i Excel su testovi koji se podrazumevaju, a dodatni test zavisi od pozicije za koju se prijavljuješ. Ukoliko uspešno prođeš ovaj krug, sledi upoznavanje i razgovor sa našim kolegama iz HR-a.

2
Upoznavanje

Ovo je „tvoje“ vreme! Želimo da bolje upoznamo tebe kao osobu i očekujemo da budeš iskren/a, otvoren/a, motivisan/a i da nam pokažeš ko si i na koji način možeš da doprineseš kao član/ica našeg tima. Sa druge strane, radujemo se da sa tobom podelimo dodatne informacije o samoj poziciji i timu za koji apliciraš, te prenesemo energiju koja pokreće našu kompaniju, predstavimo našu kulturu i vrednosti.

3
Tvoj potencijalni tim

Tvoj budući tim! Na finalnom razgovoru, imaćeš priliku da razgovaraš i da se bliže upoznaš sa kolegama sa kojima ćeš sarađivati i sa kolegama koji će voditi tvoj tim. Tada razgovaramo malo više o tvojim znanjima, iskustvu i načinu na koji razmišljaš. Ukoliko imaš dodatna pitanja ili nejasnoće, ovo je prava prilika da saznaš sve odgovore!

4
Donošenje lepih vesti

Ako nakon razgovora odlučimo da postaneš deo našeg tima, naši regruteri će te ponovo pozvati, saopštiti ti lepe vesti i predstaviti ponudu i benefite koje naša kompanija pruža.

5
Postaješ deo Delez Srbija tima!

Dobro došao/la u Delez Srbija tim, tim koji kreira budućnost kupovine!
#TuJedniZaDruge

Imate još pitanja?

Get in touch with:

Zainteresovani? Pošaljite nam svoju prijavu!

Dopada ti se Delez Srbija?

Pogledaj otvorene pozicije i pronađi svoje mesto među nama!