Menadžer/ka objekta

Menadžer/ka objekta

  • Zlatibor, Panta Mijailovića br. 14
  • Ostalo
  • Stalni posao
  • Prodavnice
  • Maxi

Tražimo

  • Izražene liderske veštine

Zašto Ahold Delhaize Serbia?

  • Career opportunities T
  • "Tanjir po tanjir" <br><p>Kompanija je u februaru 2021. godine lansirala prvu digitalnu platformu za donaciju hrane u Srbiji „Tanjir po tanjir“, koja je rađena u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP)</p>
  • 1,000,000 dinara srpskom filantropskom forumu <br><p>u sklopu inicijative „Spasimo hranu, spasimo humanost“ kao podršku ustanovama koje su deo Saveza za pomoć mentalno nedovoljno razvijenim osobama Srbije (MNRO) u Nišu, Leskovcu i Vranju.</p>

Menadžer/ka objekta

Ova radna pozicija više nije dostupna

Rad sa nama

 

Delhaize Serbia je pravo mesto za ljude koji su strastveni u onome što rade i koji to rade dobro. Naši zaposleni imaju integritet, smeli su i odgovorni, svesni jedinstvene vrednosti koju oni imaju u zajednici u kojoj živimo. Upravo su oni lica naše kompanije pred našim kupcima i potencijalnim novim kolegama.

 

Kao najveći privatni poslodavac u zemlji, konstantno smo u potrazi za sjajnim ljudima koji će se pridružiti našem raznolikom timu i pružamo mogućnosti koje obuhvataju širok spektar oblasti uključujući: proizvodnju, logistiku, finansije, IT, prodaju, kvalitet, HR i još mnogo toga.

U Delhaize Serbia svaki dan je drugačiji i predstavlja novu priliku. Ako ste prilagodljivi, ambiciozni i timski igrač, sa izraženom željom da živote ljudi u našem društvu učinite boljim, Delhaize Serbia je pravo mesto za Vaše napredovanje i karijerni razvoj.

Naš Menadžer objekta – Zlatibor:

  • Materijalno i finansijski je odgovoran za rad prodavnice klastera IV za koju je zadužen. 
  • Analizira rezultate poslovanja, postavlja i sprovodi aktivnosti kako bi postigao ciljeve definisane u skladu sa strategijom. 
  • Pravovremeno pruža dostupne informacije o aktivnosti konkurencije i daje predloge za neutralisanje negativnih efekata. 
  • Aktivno podržava i promoviše promene, inovacije i unaređenja poslovanja u skladu sa strategijom kompanije.
  • U definisanim vremenskim okvirima organizuje sprovođenje novog operativnog modela u skladu sa dnevnim ciklusom prodavnice i pratećim radnim uputstvima.
  • U definisanim vremenskim okvirima organizuje, delegira i kontroliše procese naručivanja, prijema i izlaganja robe u skladu sa radnim uputstvima i dnevnim ciklusom prodavnice.
  • Obezbeđuje dostupnost proizvoda na polici, njihov kvalitet i evidenciju nedostataka.  
  • Odgovoran je za istaknutost i tačnost cena proizvoda kao ispravnost deklaracija i rokova upotreba na proizvodima.
  • Odogovoran je za primenu planograma, postavke akcija, čeonih i sekundarnih pozicija.
  • Kontroliše vođenje svih definisanih procesa, dokumentacije i primenu korektivnih mera.
  • Organizuje i sprovodi redovne i vanredne popise, vrši kontrolu popisa, pravovremeno radi korekcije lagera i organizuje aktivnosti unapređenja radi postizanja boljih rezultata.
  • Nadgleda komercijalni izgled i higijenu prodavnice (okolina, prodajni i magacinski prostor), kao i izgled zaposlenih prema definisanim standardima kompanije.
  • Odgovoran je za sprovođenje definisanih aktivnosti u Moj Maxi aplikaciji i svim aktuelnim programima lojalnosti.
  • Kontinuirano prati potrebe i navike kupaca, rešava reklamacije, analizira rezultate istraživanja zadovoljstva kupaca u cilju poboljšanja usluge.  
  • Obavezan je da u toku meseca obavlja posao u različitim smenama najmanje trećinu svog radnog vremena.
  • Motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika.
  • Poštuje, pridržava se i promoviše kompanijske vrednosti, informiše zaposlene o svim novinama u kompaniji.
  • Odgovoran je za pozitivnu radnu atmosferu i podstiče aktivno uključivanje zaposlenih u tim.
  • Učestvuje i podstiče zaposlene da regrutuju kandidate za rad u kompaniji.
  • Ocenjuje performans saradnika u cilju unapređenja njihovih znanja i veština, identifikuje zaposlene za pool talenata.
  • Planira i sprovodi aktivnosti za razvoj zaposlenih.
  • Odgovoran je za razvoj saradnika u cilju obezbeđivanja naslednika za poziciju menadžera objekta.
  • Odgovoran je za pravovremeno i tačno definisanje rasporeda rada, plan i realizaciju godišnjih odmora u skladu sa definisanim RU.
  • Sprovodi proces regrutacije, selekcije i prijema novozaposlenih.
  • Učestvuje u njihovom prilagođavanju i prihvatanju obrazaca ponašanja i standarda definisanih od strane kompanije.
  • Organizuje nedeljne sastanke sa zaposlenima u cilju prenošenja i razmena informacija.
  • Dužan je da primenjuje mere zaštite u skladu sa stepenom osposobljenosti za rad na svom radnom mestu.
  • Odgovoran je za primenu i poštovanje svega navedenog.
  • Dužan je da primenjuje sve usvojene standarde i procedure.
  • Dužan je da pri obavljanju posla nosi propisana sredstva lične zaštite.
  • Obavlja i ostale poslove po nalogu neposrednog rukovodioca u skladu sa Zakonom o radu i opštim aktima društva.

 

I poseduje:

  • III stepen stručne spreme trgovačka i druga
  • Odlično znanje MS Office paketa
  • Poželjno poznavanje engleskog jezika
  • Odlično znanje
  • Vozačka dozvola B kategorije

 

Vaša prijava

 

Radujemo se Vašoj prijavi i predlažemo Vam da obavestite svog trenutnog menadžera o zainteresovanosti za novu poziciju, a potom nam dostavite svoju biografiju.

 

Svaki naš zaposleni je tretiran pravično, sa poštovanjem i dostojanstvom.

Pružamo jednake mogućnosti i posvećeni smo zapošljavanju, osposobljavanju, nagrađivanju i promovisanju osoba u skladu sa njihovim individualnim talenatima i sposobnostima. Prihvatamo raznolikost i jednake mogućnosti su usmerene na sve zaposlene i buduće zaposlene bez obzira na rasu, boju, pol, veru, godine, poreklo, porodični status, status veterana, seksualnu orijentaciju, invaliditet ili bilo koji drugi kriterijum zabranjen važećim saveznim, državnim, lokalnim ili međunarodnim zakonima.

Pročitaj sve o radnoj poziciji

Šta je sledeće?

1
Test ličnosti i opštih sposobnosti

Postajemo nestrpljivi da te upoznamo, ali pre toga biće potrebno da uradiš testove ličnosti i opštih sposobnosti. Testovi nisu teški, a nama pomažu da formiramo nešto dublji utisak o tvojim veštinama. Dodatni testovi zavisi od pozicije za koju se prijavljuješ. Ukoliko uspešno prođeš ovaj krug, sledi upoznavanje i razgovor sa našim kolegama iz HR-a.

2
Upoznavanje

Ovo je „tvoje“ vreme! Želimo da bolje upoznamo tebe kao osobu i očekujemo da budeš iskren/a, otvoren/a, motivisan/a i da nam pokažeš ko si i na koji način možeš da doprineseš kao član/ica našeg tima. Sa druge strane, radujemo se da sa tobom podelimo dodatne informacije o samoj poziciji i timu za koji apliciraš, te prenesemo energiju koja pokreće našu kompaniju, predstavimo našu kulturu i vrednosti.

3
Tvoj potencijalni tim

Tvoj budući tim! Na finalnom razgovoru, imaćeš priliku da razgovaraš i da se bliže upoznaš sa kolegama sa kojima ćeš sarađivati i sa kolegama koji će voditi tvoj tim. Tada razgovaramo malo više o tvojim znanjima, iskustvu i načinu na koji razmišljaš. Ukoliko imaš dodatna pitanja ili nejasnoće, ovo je prava prilika da saznaš sve odgovore!

4
Donošenje lepih vesti

Ako nakon razgovora odlučimo da postaneš deo našeg tima, naši regruteri će te ponovo pozvati, saopštiti ti lepe vesti i predstaviti ponudu i benefite koje naša kompanija pruža.

5
Postaješ deo Delez Srbija tima!

Dobro došao/la u Delez Srbija tim, tim koji kreira budućnost kupovine!
#TuJedniZaDruge

Imate još pitanja?

Get in touch with:

Aleksandra Lučić

Aleksandra Lučić

Partner za akviziciju talenata za lanac snabdevanja


Pošalji mi poruku

Dopada ti se Delez Srbija?

Pogledaj otvorene pozicije i pronađi svoje mesto među nama!