Menadžer/ka objekta

Menadžer/ka objekta

  • Divčibare, Gođevačka br. 2
  • Ostalo
  • Stalni posao
  • Prodavnice
  • Maxi

Tražimo

  • Timski rad
  • Izražene liderske veštine
  • Orijentisanost na uslugu

Zašto Ahold Delhaize Serbia?

  • NASTAVI DA RASTEŠ <br> Raznovrsne prilike, mentorstvo i kontinuirani razvoj
  • Employees T
  • "Tanjir po tanjir" <br><p>Kompanija je u februaru 2021. godine lansirala prvu digitalnu platformu za donaciju hrane u Srbiji „Tanjir po tanjir“, koja je rađena u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP)</p>

Menadžer/ka objekta

Ova radna pozicija više nije dostupna

Rad sa nama

 

Delhaize Serbia je pravo mesto za ljude koji su strastveni u onome što rade i koji to rade dobro. Naši zaposleni imaju integritet, smeli su i odgovorni, svesni jedinstvene vrednosti koju oni imaju u zajednici u kojoj živimo. Upravo su oni lica naše kompanije pred našim kupcima i potencijalnim novim kolegama.

 

Kao najveći privatni poslodavac u zemlji, konstantno smo u potrazi za sjajnim ljudima koji će se pridružiti našem raznolikom timu i pružamo mogućnosti koje obuhvataju širok spektar oblasti uključujući: proizvodnju, logistiku, finansije, IT, prodaju, kvalitet, HR i još mnogo toga.

U Delhaize Serbia svaki dan je drugačiji i predstavlja novu priliku. Ako ste prilagodljivi, ambiciozni i timski igrač, sa izraženom željom da živote ljudi u našem društvu učinite boljim, Delhaize Serbia je pravo mesto za Vaše napredovanje i karijerni razvoj.

Naš Menadžer objekta –  Divčibare

  • Materijalno i finansijski je odgovoran za rad prodavnice klastera IV za koju je zadužen. 
  • Analizira rezultate poslovanja, postavlja i sprovodi aktivnosti kako bi postigao ciljeve definisane u skladu sa strategijom. 
  • Pravovremeno pruža dostupne informacije o aktivnosti konkurencije i daje predloge za neutralisanje negativnih efekata. 
  • Aktivno podržava i promoviše promene, inovacije i unaređenja poslovanja u skladu sa strategijom kompanije.
  • U definisanim vremenskim okvirima organizuje sprovođenje novog operativnog modela u skladu sa dnevnim ciklusom prodavnice i pratećim radnim uputstvima.
  • U definisanim vremenskim okvirima organizuje, delegira i kontroliše procese naručivanja, prijema i izlaganja robe u skladu sa radnim uputstvima i dnevnim ciklusom prodavnice.
  • Obezbeđuje dostupnost proizvoda na polici, njihov kvalitet i evidenciju nedostataka.  
  • Odgovoran je za istaknutost i tačnost cena proizvoda kao ispravnost deklaracija i rokova upotreba na proizvodima.
  • Odogovoran je za primenu planograma, postavke akcija, čeonih i sekundarnih pozicija.
  • Kontroliše vođenje svih definisanih procesa, dokumentacije i primenu korektivnih mera.
  • Organizuje i sprovodi redovne i vanredne popise, vrši kontrolu popisa, pravovremeno radi korekcije lagera i organizuje aktivnosti unapređenja radi postizanja boljih rezultata.
  • Nadgleda komercijalni izgled i higijenu prodavnice (okolina, prodajni i magacinski prostor), kao i izgled zaposlenih prema definisanim standardima kompanije.
  • Odgovoran je za sprovođenje definisanih aktivnosti u Moj Maxi aplikaciji i svim aktuelnim programima lojalnosti.
  • Kontinuirano prati potrebe i navike kupaca, rešava reklamacije, analizira rezultate istraživanja zadovoljstva kupaca u cilju poboljšanja usluge.  
  • Obavezan je da u toku meseca obavlja posao u različitim smenama najmanje trećinu svog radnog vremena.
  • Motiviše zaposlene, razvija znanja saradnika.
  • Poštuje, pridržava se i promoviše kompanijske vrednosti, informiše zaposlene o svim novinama u kompaniji.
  • Odgovoran je za pozitivnu radnu atmosferu i podstiče aktivno uključivanje zaposlenih u tim.
  • Učestvuje i podstiče zaposlene da regrutuju kandidate za rad u kompaniji.
  • Ocenjuje performans saradnika u cilju unapređenja njihovih znanja i veština, identifikuje zaposlene za pool talenata.
  • Planira i sprovodi aktivnosti za razvoj zaposlenih.
  • Odgovoran je za razvoj saradnika u cilju obezbeđivanja naslednika za poziciju menadžera objekta.
  • Odgovoran je za pravovremeno i tačno definisanje rasporeda rada, plan i realizaciju godišnjih odmora u skladu sa definisanim RU.
  • Sprovodi proces regrutacije, selekcije i prijema novozaposlenih.
  • Učestvuje u njihovom prilagođavanju i prihvatanju obrazaca ponašanja i standarda definisanih od strane kompanije.
  • Organizuje nedeljne sastanke sa zaposlenima u cilju prenošenja i razmena informacija.
  • Dužan je da primenjuje mere zaštite u skladu sa stepenom osposobljenosti za rad na svom radnom mestu.
  • Odgovoran je za primenu i poštovanje svega navedenog.
  • Dužan je da primenjuje sve usvojene standarde i procedure.
  • Dužan je da pri obavljanju posla nosi propisana sredstva lične zaštite.
  • Obavlja i ostale poslove po nalogu neposrednog rukovodioca u skladu sa Zakonom o radu i opštim aktima društva.

 

I poseduje:

  • III stepen stručne spreme trgovačka i druga
  • Odlično znanje MS Office paketa
  • Poželjno poznavanje engleskog jezika
  • Odlično znanje
  • Vozačka dozvola B kategorije
Pročitaj sve o radnoj poziciji

Šta je sledeće?

1
Test ličnosti i opštih sposobnosti

Postajemo nestrpljivi da te upoznamo, ali pre toga biće potrebno da uradiš testove ličnosti i opštih sposobnosti. Testovi nisu teški, a nama pomažu da formiramo nešto dublji utisak o tvojim veštinama. Dodatni testovi zavisi od pozicije za koju se prijavljuješ. Ukoliko uspešno prođeš ovaj krug, sledi upoznavanje i razgovor sa našim kolegama iz HR-a.

2
Upoznavanje

Ovo je „tvoje“ vreme! Želimo da bolje upoznamo tebe kao osobu i očekujemo da budeš iskren/a, otvoren/a, motivisan/a i da nam pokažeš ko si i na koji način možeš da doprineseš kao član/ica našeg tima. Sa druge strane, radujemo se da sa tobom podelimo dodatne informacije o samoj poziciji i timu za koji apliciraš, te prenesemo energiju koja pokreće našu kompaniju, predstavimo našu kulturu i vrednosti.

3
Tvoj potencijalni tim

Tvoj budući tim! Na finalnom razgovoru, imaćeš priliku da razgovaraš i da se bliže upoznaš sa kolegama sa kojima ćeš sarađivati i sa kolegama koji će voditi tvoj tim. Tada razgovaramo malo više o tvojim znanjima, iskustvu i načinu na koji razmišljaš. Ukoliko imaš dodatna pitanja ili nejasnoće, ovo je prava prilika da saznaš sve odgovore!

4
Donošenje lepih vesti

Ako nakon razgovora odlučimo da postaneš deo našeg tima, naši regruteri će te ponovo pozvati, saopštiti ti lepe vesti i predstaviti ponudu i benefite koje naša kompanija pruža.

5
Postaješ deo Delez Srbija tima!

Dobro došao/la u Delez Srbija tim, tim koji kreira budućnost kupovine!
#TuJedniZaDruge

Imate još pitanja?

Get in touch with:

Teodora Jovanović

Teodora Jovanović

Partner za akviziciju talenata za prodavnice


Pošalji mi poruku

Dopada ti se Delez Srbija?

Pogledaj otvorene pozicije i pronađi svoje mesto među nama!